Reversed
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Rogue apply

3 deltagere

Go down

Rogue apply Empty Rogue apply

Indlæg  Casus Tors Mar 05, 2009 3:18 pm

Race.

Undead


Class.

Rogue

Spec.

Assassination>Mutilate 51/13/7 (hvis i kigger mig op på armory, kan det godt risikere at jeg er 41/5/25, respeccer ofte, for at grinde honor, lave arena osv., men går aldrig til et raid uden at være pve specced)

Er du interreseret i at respecce hvis raidet kræver det? (kun for hybrid classes)

Ja selvfølgelig, altid (:

Raid tilgængelighed.

xx.xx-00.30+, alle dage, weekender har dog ingen grænse.

Alder, e-mail.

16, markdal_92@hotmail.com


In-game-nick

Casus. Betyder Spion på tyrkisk, valgte det tilfældigt. Bliver whispered mindst tre gange om dagen af nogen tyrkere, så jeg overvejer at skifte navn, men ikke lige foreløbig.

Armory link.

http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Mazrigos&n=Casus

Om dig som person.

Er en meget frisk og flittig gut' (: Jeg elsker at spille wow, har spillet det næsten lige siden det udkom. Jeg går i tiende på Randers Realskole, arbejder i føtex hver anden weekend. Jeg er lærenem, og jeg er ikke en clicker q: Jeg hader at raide flere timer uden at få noget ned nogle gange. De gange hvor halvdelen af raidet 'slacker' og ikke er forberedt. Det betyder dog ikke at jeg ikke kan lide at lave proces, det er klart noget af det bedste Smile
Villig for at gå ind og læse op på tacs selvom jeg egentlig har downed bossen 10 gange, vil helst gøre mit arbejde så perfekt som muligt (:
- jeg kigger mig over vejen en ekstra, gang selvom der er grønt lys



Om din char. Hvorfor det Spec?. Profssions?

Har lige rerolled horde, så har kun spillet rogue en måneds tid. Har dog droppet alliance af forskellige årsager. Ved alt om rogues. Den er næsten fuld epic geared, mangler lige 1-2 stykker, men tror allerede at jeg har over 50 epic items, har fx mere end en del så jeg kan skifte ud, bytte gems ud for at få den forudsætning der nogen gange kræves. Har været i voa 10 hver uge siden jeg kom i 80, og jeg har aldrig set noget rogue gear droppe. Er også meget uheldig når det kommer til rolls |:

Har prøvet de fleste pve specs for rogues. Valgte så Mutilate/Assassination da det er udfordrerene og det er det spec med den højeste dps. Det bliver kedeligt i længden, at trykke den samme tast.

Er 450 miner, og skal til at lvle engineering op, vil have det op snarest



Tidligere raid erfaring.

Pre-tbc: Spillede kun i slutningen af pre-tbc så ingen bosser nede der
Tbc: karazhan - alt nede, ZA - alt nede, SSC - 4/5, TK - alt nede, MH - alt nede, BT - alt nede (først fået illidan ned her i wotlk)
Wotlk: VoA 10/25 - downed, Naxxramas 10/25 - alt nede, OS 10/25 - downed, EoE - ikke fået ham ned endnu, men kan tacs 100%. Sidste gang jeg var i eoe med mit guild, lavede jeg mere dmg end ranged dps, og vi havde ingen dk med. (en af grundene til at jeg søger efter et nyt guild)


Hvorfor vil du gerne joine Reversed?

Fordi det er et dansk guild. Føler at sammenholdet er stærkere, når vi alle kommer fra det samme sted. Også har jeg også hørt om hvordan i klarer jer i raids og jeres progress. Kender også et par af jer.


Hvad er dine forventninger til Reversed?

At få noget godt ud af vores raids, få ligget nogle bosser ned og lave en masse progress i ulduar selvfølgelig Smile

Hvad er dine eventuelle mål med Reversed?

At komme til at raide uden forhindringer og problemer, også at få ulduar cleared (:


Mvh.

Casus, tha rogue

- hvis der er mere i vil vide, skriv løs


Sidst rettet af Casus Fre Mar 06, 2009 8:35 am, rettet 1 gang (Reason for editing : rettelse)

Casus
Members
Members

Antal indlæg : 3
Tilmeldt : 05/03/09
Alder : 31

Tilbage til toppen Go down

Rogue apply Empty Ansøgning

Indlæg  Dusith Tors Mar 05, 2009 4:41 pm

Hej Mark, tak for din ansøgning en af de lidt bedere, umiddelbart står vi ikke og mangler en Rogue og har også svært ved at tro at du ved alt om rogues når du kun har haft ham i 1 mdr, hvilket dit gear også afspejler, du er en del undergearet i forhold til os.
Dvs skriv til mig ingame og vi kan få en snak om hvordan tingene hænger sammen.

Dusith

ps. Er selv Rogue

Dusith
Members
Members

Antal indlæg : 13
Tilmeldt : 31/01/09

Tilbage til toppen Go down

Rogue apply Empty Ikke godt nok geared / ved ikke alt om rogues?

Indlæg  Casus Fre Mar 06, 2009 6:37 am

Du hentyder umiddelbart til at mit gear ikke ligger på jeres niveau. Nu er det sådan at i lige har invited to af mine venner som næsten har dårligere gear end mig, begge dps.
Hvis du har været guildless eller været i et guild hvor det svarer til en pug, så regner jeg med at du ved hvor svært det er at få gear. Jeg deler tier med 3 andre classes, og de fleste ved at der er alt for mange dk's, som jeg tilfældigvis deler tier med. Set meget t7.5 droppe, men har aldrig haft en chance for at få det. Har dog lidt t7 liggende i banken, men jeg går med noget andet gear som giver mere stamina og hit for pvp. (hvis du var inde og kigge mig på armory)
Min dps ligger omkring de 3k på single opponents. Jeg har en masse off-hands liggene i banken, venter bare på at få en god main-hand så jeg kan gå combat. Combat vil også være det fortrækkende spec i 3.1.

Sagde til ondskab at han skulle linke jeres site hvis i kunne bruge en rogue, og det fik jeg så. Men det kan så være at jeg fik det link af andre årsager.

Og du mener at 1 måned ikke er nok til at få rogues lært? Spiller 3-5 timer hver eneste dag, mindst. Kender mere end rigeligt til rogues. Har også spillet alt for meget rogue på private servers i tbc, men det er måske lidt irrelevant. Har slået mange andre rogues som havde nøjagtig det samme spec som mig selv, men deres gear var langt bedre end mit eget. Næste gang jeg laver application gider jeg ikke at skrive det med den ene måned, for jeg er 100% sikker på at jeg spiller mindst lige så godt som andre rogues med bedre erfaring.

Men det er helt i orden, hvis i ikke mangler rogues, det kan der jo ikke gøres så meget ved (:
- men hvis i kommer til at mangle en rogue, så kig min application igennem igen og overvej det. Very Happy

Casus
Members
Members

Antal indlæg : 3
Tilmeldt : 05/03/09
Alder : 31

Tilbage til toppen Go down

Rogue apply Empty 2 ting

Indlæg  Casus Fre Mar 06, 2009 6:47 am

1 har været 80 i en månede på min rogue, har spillet rogue mere end det. 2 Det guild jeg er i nu har cleared alt, undtagen eoe, men er meget tæt på. Guildet står og mangler healers, derfor at de nogle gange bliver nødt til at finde nogle tilfældige healers, og det går ofte udover de fleste raids. Joinede guildet efter jeg begyndte at have ½ epics, og er nu blevet spurgt om at være cl. Min guildmaster mener at jeg ved mere om rogues end de andre, og derfor gav han mig tilbudet. Synes at bosserne i wotlk ligger på et alt for lavt niveau, i forhold til tbc. Wink Gør' ikke woltk sværere end det er Razz

Casus
Members
Members

Antal indlæg : 3
Tilmeldt : 05/03/09
Alder : 31

Tilbage til toppen Go down

Rogue apply Empty Sv: Rogue apply

Indlæg  Xmilo Fre Mar 06, 2009 9:38 am

"Casus gains Defensive Stance"
<3

Xmilo
Members
Members

Antal indlæg : 27
Tilmeldt : 04/12/08
Alder : 33
Geografisk sted : Vest Jylland Varde

Tilbage til toppen Go down

Rogue apply Empty Sv: Rogue apply

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum