Reversed
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Rogue søger godt raiding guild

2 deltagere

Go down

Rogue søger godt raiding guild Empty Rogue søger godt raiding guild

Indlæg  Andersen_92 Man Jan 12, 2009 10:45 am

Race: Undead
Class: rogue
Spec: er combat spec ligenu men når jeg får 2 epic daggers speccer jeg multilate. det har jeg læst og hørdt det skulle være godt til pve.
Alder og mail: er 16 år gammel. min mail andersen_92@live.dk
Nick ingame hedder qwed på min rogue det er den bedste jeg har derinde.
Armory link:http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Mazrigos&n=Qwed
mig som person: hedder jimmi baade andersen, bor i aars er 16 år gammel spiller computer det meste af dagen og det mest WoW og kan raide til kl ca 03:00 og hvis mere så finder vi ud af det, går i skole.

min char, spec og profssions: min char Undead rogue, er speccet combat indtil jeg får nogen epic daggers fra pve, så speccer jeg multilate, ikk så fedt at være multilate uden daggers, så er combat indtil. har skinning 450 og LW på 240, får ikk gjort så meget ved LW.

Raid erfaring: har clearet KZ,ZA,hyjal mangler sidste bossen, BT clearet, SWP kun første boss i burning crusade. ingen lvl 60 raids, spillede ikk der.

joine reversed: har hørt det lyder som et godt guild og jeg vil godt have en godt pve guild, gider ikk rigtig det pug der, forventer at folk er flinke og nemme at snakke med.

mål med Reversed: håber jeg kan få noget gear og komme med i en masse raids og hjælpe til i guild.

Mvh, QWED

Andersen_92
Members
Members

Antal indlæg : 1
Tilmeldt : 12/01/09

Tilbage til toppen Go down

Rogue søger godt raiding guild Empty Sv: Rogue søger godt raiding guild

Indlæg  Ondskab Tirs Jan 13, 2009 2:12 am

Hej jimmi

/w mig ingame så får du lige info til vent så vi kan få en snak. affraid

Ondskab.
Ondskab
Ondskab
Members
Members

Antal indlæg : 33
Tilmeldt : 01/12/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum