Reversed
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

hunter apply

Go down

hunter apply Empty hunter apply

Indlæg  kildog Tirs Mar 24, 2009 2:48 pm

Race. Tauren

Class. Hunter

Spec. Survival

Er du interreseret i at respecce hvis raidet kræver det? (kun for hybrid classes)

Raid tilgængelighed. Mandag og Onsdag og Torsdag og i weekenden hvis nødvendig

Alder, e-mail. 30 år kennyagerskov@forum.dk

In-game-nick Kildog

Armory link.

Om dig som person. jeg er en pålidelig fyr på 30 der arbejder som lastbilchauffør til dagli og kommer fra sjælland
i min fritid træner jeg styrketræning og spiller wow som jeg syntes er et sindsygt fedt spil.

Om din char. Hvorfor det Spec?. Profssions? har kun min elskede hunter som jeg har brugt meget tid på at få godt gear til min prof er ikke så høje da jeg brugte mest tid på at blive 80 hurtigt. grunden til survival spec er at det er det bedste for tiden for raid glæder mig til dual spec kommer.

jewelcrafting 87
mining 70

Tidligere raid erfaring.

Naxx 10/25
VoA 10/25
OS 10/25

og selvfølgelig alle hc dungeons.

Hvorfor vil du gerne joine Reversed? fordi jeg godt kunne tænke mig en dansk guild og nogle seriøse raids og hvem ved fremtidige kammerater.

Hvad er dine forventninger til Reversed? en seriøs raiding guild og nogle gode guildies som hjælper ligesom jeg selvfølgelig også vil stå til rådighed for dem som har brug for hjælp tænker på quest/grp quest

Hvad er dine eventuelle mål med Reversed? nogle gode og sjove runs og håbe at hjælpe til at reversed bliver endnu stærker og vil selvfølgelig være 100 % seriøs med hensyn til raids og hvad man finder på at lave som guild.


håber i kan bruge mig hvis ikke har jeg da givet et forsøg hold jer muntre

kildog
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum