Reversed
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Klipklap - Resto druid

2 deltagere

Go down

Klipklap - Resto druid Empty Klipklap - Resto druid

Indlæg  Klipklap Tors Mar 05, 2009 2:05 pm

Personal info

IRL Navn: Anders

Alder: 20

By: Kolding

Raid-dage: Stort set alle dage. Lige for tiden driver jeg noget spring-gymnastik om mandagen (nej det ikke for homoer ^^) og self fester og IRL i weekenderne. Jeg kan være oppe til 24.00 nemt og er stortset altid online anyways Smile



Character info

Navn: Klipklap

Racee/class: Tauron Druid(male ofc)

Main character?: Atm. Er det ikke. Men jeg reroller druid nu. Det er for det første langt sjovere at have en multi-class så man kan lave lidt forskelligt og hjælpe til I andre speccs hvis det er needed. (længere forklaring følger senere)

Talent build: 14/0/54 – Resto – Jeg har det specc pga. At jeg mener det er det bedste specc til PvE healing atm. Hvis I ikke er enige, vil jeg da gerne respecc hvis grunden er god Wink

Gear: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Mazrigos&n=Klipklap
- Der skal lige knyttes en kommentar til gearet synes jeg: Det har været min alt I utrolig lang tid, og har ikke haft den store instance activity = ikke vilde enchants endnu. Men har masser af guld og enchant mats, så det bliver intet problem. Og Rep skal jeg hurtigt få mig grindet til.

PvE Gear score Current PvE gear score: 430.22

Class experience: Jah, som sagt endnu engang er det min current alt. Men har clearet alt content på min druid også, så kender alle tacs etc. Medmindre i self bruger andre tacs end jeg har gjort. Så kræver det jo blot en adjustment  . Og føler at jeg er ret skilled healer! Har ikke så meget tanking exp endnu. Men det kan også klares.

Trading skills: Jeg har 465 herb / 427 alchemy – Dette er for at have mulighed for at kunne grinde penge osv via herbs og kunne lave pots til raids etc, hvilket sparer mega mange penge.



TBC Raiding Exp

Karazhan: Full
Gruul's Lair: Full
Maggies Lair: Full
SSC: Full
TK: Full
MH: Full
BT: Full
SWP: Full



WOTLK raid exp

Naxxramas

Arachnid quater: Full
Plague quater: Full
Military quater: Full
Construct quater: Full
Frostwrym Lair: Full

The Obsidian Sanctum

Sartharion: Full
Drakes: 2

The Eye of Eternity

Malygos: Full



Andre spørgsmål


Internet?:
har normalt intet problem med min connection. Blot 5megabit atm. Men det fungerer ubeklageligt. Havde lige en række dage hvor de skulle fikse noget med kablerne her i Kolding = random DC’s. Men det funger nu.

Ventrilo?
Har I lang tid siddet inde på jeres VT og snakket med jer, så kan nemt lade sig gøre at være på til raids 

Vil du respecce hvis guilden needer det?
Yep. Som sagt er druids multiclass hvilket jeg finder fedt. Så det vil ikke være en hindring, blot variation. Så det gør jeg med glæde!

Nuværende/gamle guilds(og hvorfor leave den/dem):
Lige PT. er jeg I Imperial Legion, hvilket jeg har været siden jeg begyndte på WOTLK. Jeg har der spillet på Tobii, min current main. (http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Mazrigos&n=tobii – hvis det skal ses). Guilden har været utrolig rar at være I. Havde 5 IRL venner i den, som nu er leavet for Lokes List, hvilket gør det en smule ”tomt” der inde. Men jeg blev hurtigt gearet op på min warrior og fik mig noget godt gear. Men warriors bliver nerfed hele tiden, og jeg syntes det er blevet trivielt at spille warrior når man har gjort det siden pre-BC! Guild-members’ne i Imperial Legion er også for det meste rigtig fine, bortset lige fra et par fyre som ødelægger det, og en af dem er uheldigvis guild-leader Shazaam, som jeg bare ikke kan komme ud af det med. (det samme gælder for de IRL mates der leavede). De bliver nok lidt sure over at jeg leaver dem fordi de føler at de har ”gearet” mig op. Men føler at jeg via aktivitet og dedication har betalt tilbage med renter!! - Og nu har jeg så leavet! Så nu vil jeg rerolle class og join en ny guild! Dedikeret + dansk guild = lige mig!

Hvorfor er du interesteret i Reversed?
Ny patch inc. med ulduar som content. Jeg vil såre simpelt geare op og cleare den instance og hjælpe guilden til at opnå det maksimale raid man kan. Har experience og dedication til at raide det op!
Jeg kender også mr. Lxi, som jeg har mødt gennem noget CS-værk . Samtidig har jeg som sagt siddet på jeres VT og snakket rigtig meget med en del af jeres members; Lxi, Amf, Skinke, Rammstein og en masse flere. Jeg føler at Reversed er en god og friendly guild oven i at jeres raids fungerer og i har clearet så meget som I har. Derfor vil jeg gerne joine!



Håber I kunne lide hvad I læste. Tror jeg vil passe godt ind i guilden og vil kunne hjælpe til at opnå endnu mere i WoW! Hvis der er spørgsmål eller jeg har skrevet noget fuldstændig retarded i applicationen. er i velkomne til at reply/PM/ingame message mig på Tobii eller Klipklap!

Hilsen Klipklap/Anders

Klipklap
Members
Members

Antal indlæg : 3
Tilmeldt : 05/03/09

Tilbage til toppen Go down

Klipklap - Resto druid Empty Ansøgning

Indlæg  Dusith Tors Mar 05, 2009 4:24 pm

Hej Anders, først vil jeg sige at jeg ikke er videre imponeret over dit gear men du har jo givet en god forklaring, derimod er din pve exp på niveau med os og vil derfor gerne have en snak med dig ingame til et evt Trial membership

Dusith

Dusith
Members
Members

Antal indlæg : 13
Tilmeldt : 31/01/09

Tilbage til toppen Go down

Klipklap - Resto druid Empty Reply

Indlæg  Klipklap Fre Mar 06, 2009 12:05 am

Super Dusith. Jeg skal hurtigt få gearet det op til det maksimale da det på nuværende øjeblik ikke er noget problem for mig at heale naxx10/25. Og da jeg kan se at i har lavet naxx25 i går, vælger jeg at tage den i PUG i aften med Lazio og LL members for at forbedre gearet endnu mere. Oven i det vil jeg self fortsætte heroic farming for det nødvendige reputation! Tak for det.

Anders

Klipklap
Members
Members

Antal indlæg : 3
Tilmeldt : 05/03/09

Tilbage til toppen Go down

Klipklap - Resto druid Empty Sv: Klipklap - Resto druid

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum