Reversed
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Resto Druid.

Go down

Resto Druid. Empty Resto Druid.

Indlæg  RandomDr Søn Jan 25, 2009 5:56 am

Hey jeg er en Resto druid som gerne ville joine en god dansk Raiding guild.
Hej jeg er en Dreng på 15 år Gammel og hedder Esben Lundø Clausen bare kald mig ClauseN eller RandomDruid:D jeg er ofte meget glad og altid til at snakke med Very Happy jeg arbejder på Macdonalds i Randers og syntes jeg har det bedste arbejde der findes fordi man altid har det sjovt og man har mange gode kolleager osv. Det eneste der er lidt træls er at jeg nogen gange skal arbejde om søndagen hvor mange guilds raider men jeg håber at i kunne leve med det, jeg har tit en vagt 17-20 så er altid hjemme 20:30 søndag senest. grunden til jeg ville spille horde druid var fordi. før WotLK spillede jeg nelf hunter på stormscale, og jeg lavede ikke andet ind at pvp osv så jeg holdte en lang pause fra wow men en måned før WotLK rerollede jeg horde med nogle irl venner og hvis jeg skulle spille igen skulle jeg spille druid som jeg altid havde drømt om Smile grunden til jeg valgte Resto var fordi jeg syntes det var rigtig sjovt at heale i de mindre instances og tænkte at jeg ville have en rigtig god pve drood i 80. jeg ville gerne joine Reversed fordi jeg syntes det er rigtigt sjovt at raide og hygger mig meget med det Smile. jeg har erfaring med malygos 10 som er downed har nakket naxx 10/25 os 10/25 voa 10/25 mangler kun malygos 25 man som jeg ikke har prøvet i nu Smile her kan i få et link til min druid håber ikke at det gør noget da jeg kun er 15 år gammel :/.
Email Escl12@hotmail.com

vi ses vil ingame Smile.

RandomDr
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Resto Druid. Empty Sv: Resto Druid.

Indlæg  RandomDr Søn Jan 25, 2009 6:06 am

hov glemte at tilføje jeg kan raide til kl 23 nogen gange 24. har 1829 bonus healing det manglede i min application undskyld.

RandomDr
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Resto Druid. Empty Sv: Resto Druid.

Indlæg  Ondskab Søn Jan 25, 2009 6:43 am

Hej Esben

Vi kan lige tage os en snak på vent i aften. vi skal raid kl 18:30 så derefter er jeg nok ikke til at få fat i.

Ondskab.
Ondskab
Ondskab
Members
Members

Antal indlæg : 33
Tilmeldt : 01/12/08

Tilbage til toppen Go down

Resto Druid. Empty Sv: Resto Druid.

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum