Reversed
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Application.

Go down

Application. Empty Application.

Indlæg  Maoulici Søn Mar 01, 2009 9:08 am

Introduktion: Hej, jeg er en dreng på 16 år der søger en god dansk raiding guild, og da jeg har et par venner i Reversed, og jeg så at i søgte tænkte jeg at jeg ville give det en chance. Jeg forventer at raide en del, få noget nice gear så vi kan raide Ulduar når det nu kommer.
Jeg er Warlock - hybrid spec demo -destro og jeg har 2000 SP selfbuffed. Noget af mit gear slacker lidt, men det er jo også en af grundene til at jeg vil joine netop jer.
Jeg er cirka online hverdag fra 18:30 - 24:00 + og er tilgængelig til raid når som helst!

Om mig selv som person: Jeg er en meget glad og frisk person, jeg elsker at lave sjov, men kan også godt tage noget seriøst når det gælder. Jeg bor i Randers, og er som sagt 16 år gammel.

Tidligere raid erfaring: Jamen, jeg spillede wow pre-tbc og clearede næsten alt content, på en Alliance mage. Så kom TBC. Da skulle jeg selvfølgelig lave en Draenei Shaman, og så gad jeg ikke rigtig at spille mere, derfor tog jeg så en pause. Så kom der announcement at WotLK kom ud, og så begyndte jeg at spille en warlock op. Og har ikke cleared alt på lock endnu, men kender alle tacs, og har spillet på venners account, så jeg ved hvordan det skal gøres. Har pt. level 80 Warlock & Death-Knight.

FAKTA

in-game nick: Maoulicious

Race: Undead

Class: Warlock

Spec: 0/40/31

Alder, e-mail: 16, Markus.kirkegaard@live.dk


Armory link.

-Maoulicious Wink

Maoulici
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Application. Empty Sv: Application.

Indlæg  Dusith Tors Mar 05, 2009 4:49 pm

Kontakt mig Ingame

Dusith

Dusith
Members
Members

Antal indlæg : 13
Tilmeldt : 31/01/09

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum