Reversed
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

DK application :)

Go down

DK application :) Empty DK application :)

Indlæg  Jesper Tors Jan 08, 2009 8:54 am

Race: Undead Male
Class: Death Knight
Spec: 0/32/39 (DW dps spec)
Raid tilgængelighed: Forskellige tidspunkter, men ca 2-3 gange om ugen.
Alder, e-mail: er 24 år gammel, email: (er godt nok unholy lige nu, men det ændrer jeg tilbage i aften, da speccet ikke er nær så godt som mit DW dps spec.)
Om dig som person: Er en glad, frisk og udadvendt person, god humor, altid i godt humør, altid klar til at hjælpe andre hvor jeg kan. Er en aktiv person, dyrker sport, har mit eget hjemmeside firma og er under uddannelse som murer, og laver alt det stads man nu gør som en ung fyr Wink.
Har en god indlæring og forståelse af stort set alt jeg laver, f.eks. kan jeg læse tacs om en boss (bare for at tage noget) og ved første forsøg gå det problemfrit igennem, er meget lærenem.
Kan tilbyde lidt god stemning og hygge til guilden, samt seriøsitet og karakter til raids.

Om din char. Hvorfor det Spec?. Profssions?
Mit spec? Hvis man læser rundt omkring på diverse steder, forums osv, mht hvilket spec en DK skal være for at yde maks dps, jamen så står der de fleste steder, at man skal spille det spec, man har det bedst med.
Dette må jeg være helt enig i, mit spec DW dps er det spec jeg har fundet langt fedest og mest udfordrende, samt god DPS. Det er også udmærket til OT i, da jeg får de bedste fra unholy og frost.
Har ingen professions... hvorfor? suuuk jeg er doven Sad (Very Happy)

Tidligere raid erfaring:
Jeg har clearet det gamle naxx, khara, Mag, Gruul, TK, et par stykker i BT og op til Brutalus i SWP.

Hvorfor vil du gerne joine Reversed?
Det vil jeg enormt gerne fordi i er et Dansk, naxx raiding guild. Ærligt talt så kender jeg ingen hos jer, men vil 10 gange hellere spille hos landsmænd end i et super godt udenlandsk guild.. stemningen er bare ikke den samme Smile

Hvad er dine forventninger til Reversed?
Mine forventninger er nogen gode raids, hvor folk fokuserer.. der er ikke noget værre end spildtid pga. slackers og folk der ikke kan forstå at det altså er andres dyrebare tid man bruger ved ikke at have fokus, wipes sker altid, og det er fint nok.. men det skal ikke være fordi en eller andens mor kalder og siger han skal tage sit aftenbad, eller fordi en bedste ven er ved at dø eller noget (haha Razz det mente jeg jo ikke.. men i kan se hvad jeg mener?)

Hvad er dine eventuelle mål med Reversed?
Mit mål er at få nogen gode oplevelser i WoW. Det er klart den største grund til at spille. Det ultimative mål er endgame raiding, det bliver cool når Ulduar ryger ned! Very Happy
At få nye venner gør heller intet, det kunne være rigtig cool endda! (snakker ikke kun ingame Razz)

Jesper
Gæst


Tilbage til toppen Go down

DK application :) Empty Tilføjelse!

Indlæg  Jesper Tors Jan 08, 2009 9:12 am

Vil lige tilføje at hvis i ønsker mig som tank kan jeg sagtens specce dette, har gear til at tanke 5 mans fint, def capped osv osv.

Jesper
Gæst


Tilbage til toppen Go down

DK application :) Empty Sv: DK application :)

Indlæg  Jurden Tors Jan 08, 2009 3:02 pm

hva hedder du ingame ? så tager vi lige en snak:)

Jurden
Members
Members

Antal indlæg : 8
Tilmeldt : 03/12/08

Tilbage til toppen Go down

DK application :) Empty Sv: DK application :)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum