Reversed
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Blood-Death Knight

4 deltagere

Go down

Blood-Death Knight Empty Blood-Death Knight

Indlæg  Høgse Man Feb 16, 2009 8:04 am

Race. Tauren Male
Class. Death Knight
Spec. Blood (DPS)
Raid tilgængelighed. Tirsdag, Torsdag, Fredag Søndag til ca. kl 23
Alder. jeg er 15 år gammel er en dreng
e-mail. henrik-ganshorn@hotmail.com
In-game-nick. Sabou
Armory link.
Om dig som person. Jeg er en normal dreng der går i skole er sammen med vennerne og spiller nok lidt for meget wow

Om din char. Hvorfor det Spec?. Profssions? Jeg er blood spec det er Dps for jeg er ikke alt for god til at tanke men er god som dps

tidligere raid erfaring. Jeg har ikke raidet så meget på min Death Knight men jeg har raidet en del på min lvl 70 Wlock så jeg har fin erfaring som dps men selv om Wlock er ranged Dps kan jeg godt finde ud af at være melee Dps

Hvorfor vil du gerne joine Reversed? 2 af mine venner fortale mig om reversed og jeg har været på udkik efter en god raid guild i længe så jeg tænkte at det her lige var en guild for mig og jeg håber også på at få nogle nye venner

Hvad er dine forventninger til Reversed? mine forventninger er ikke så høje men jeg håber da på jeg kommer til at raide en del mere og at jeg kommer til at hjælpe nogle andre der kan bruge min hjælp til noget

Hvad er dine eventuelle mål med Reversed? at raide mere og få noget bedre gear og self være social og få nogle nye venner at spille med

Høgse
Members
Members

Antal indlæg : 1
Tilmeldt : 20/01/09

Tilbage til toppen Go down

Blood-Death Knight Empty Sv: Blood-Death Knight

Indlæg  Xmilo Tirs Feb 17, 2009 12:05 am

Det er nok lige en god idé at læse de to Bekendtgørelser: >Hvordan man laver en Application< og >Hvilke Classes vi recruiter i øjeblikket<
Det er så godt nok ikke din skyld at Admin / Officers slacker med at opdatere Hvilke Classes som vi ikke recruiter i øjeblikket, men så kan man jo altid undersøge det når der er en hel del andre Deathknight applications (Specielt Blood). Hint: http://reversed.wow3.info/recruitment-f1/soger-guild-dk-t48.htm

Det korte af det lange er vist at vi ikke recruiter flere Deathknights afaik, og vores Alders grænse for at joine er +16 år minimum.
Det er selvfølgeligt ikke min beslutning at tage, men jeg er rimelig sikker på at det er det du vil få at vide..

Xmilo
Members
Members

Antal indlæg : 27
Tilmeldt : 04/12/08
Alder : 33
Geografisk sted : Vest Jylland Varde

Tilbage til toppen Go down

Blood-Death Knight Empty Sv: Blood-Death Knight

Indlæg  Mursten Tirs Feb 17, 2009 12:32 am

Er enig med Xmilo
Du er for ung
Dit gear er værre end lort, rent ud sagt
Jeg har aldig set et så random blood-specc i mit liv, håber lidt det er et lvling specc
Du har igen erfaring i wotlk what so ever, du har ikke engang clearet én eneste HC i wotlk, efter hvad jeg lige kan se på armory...
Imo, bliv i din lvling guild til du i det mindste har nogen lunde nået hitcap før du søger guild.

Mursten
Members
Members

Antal indlæg : 7
Tilmeldt : 05/12/08

Tilbage til toppen Go down

Blood-Death Knight Empty Sv: Blood-Death Knight

Indlæg  Argustus Tirs Feb 17, 2009 8:19 am

Som både Mursten og Xmilo skrev, søger vi ikke flere Death knight's.
vi har mere end rigeligt af dem pt.

Held og lykke fremover.

Argustus
Members
Members

Antal indlæg : 25
Tilmeldt : 02/12/08
Alder : 35
Geografisk sted : Nordjylland, Farsø.

Tilbage til toppen Go down

Blood-Death Knight Empty Sv: Blood-Death Knight

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum