Reversed
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Death Knight

2 deltagere

Go down

Death Knight Empty Death Knight

Indlæg  Skinkefisk Ons Jan 14, 2009 12:22 pm

Spec. Unholy
Raid tilgængelighed. stort set alle dage bare ikk fredag og lørdag
Alder, 19
In-game-nick. Skinkefisk
Armory link. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Mazrigos&n=Skinkefisk
Om dig som person. Jeg er en glad og frisk person og har lidt sort humor men hva fandne hvem har ikke det Very Happy

Om din char. Hvorfor det Spec?. Profssions? har ingen høj profssions der er jeg lidt lazy. jeg har valgt death knight fordi jeg ville prøve noget nyt og det har vist sig at være det helt rigtige for mig, mit spec er valgt fordi jeg synes det er sjovt at spille unholy og så er det god dps.

Tidligere raid erfaring.
Pre-Wotlk: Kara, Magtheridon, Zul'aman, Ssc cleared til lady go 2 bosser i MH ellers ikke mere cleared i tbc
Wotlk : Sartharion 10/25 man cleared VoA 10/25 man cleared naxx 10 cleared naxx 25 man spiderwing cleared. malygos har jeg ikke prøvet .

Hvorfor vil du gerne joine Reversed? fordi det er en dansk guild med god progress og så virker i som nogle flinke mennesker:D

Hvad er dine forventninger til Reversed? At have det sjovt og down nogen bosser

Hvad er dine eventuelle mål med Reversed? At clear de nye ting som blizzard smider ud til os Smile

Skinkefisk
Members
Members

Antal indlæg : 6
Tilmeldt : 14/01/09

Tilbage til toppen Go down

Death Knight Empty Sv: Death Knight

Indlæg  Skinkefisk Ons Jan 14, 2009 1:51 pm

lidt mere om mig selv. i min fritid går jeg på hhx 2 år og så styrker træner jeg men har haft lidt problemer med ryggen men det er ved og være iorden igen så starter nok snart igen Very Happy ellers er jeg meget udadvendt, bruger også min fritid på mine venner da jeg mener det er rigtig vigtigt Smile
og er altid frisk på at hjælpe andre hvis der er brug for det:)

Skinkefisk
Members
Members

Antal indlæg : 6
Tilmeldt : 14/01/09

Tilbage til toppen Go down

Death Knight Empty Sv: Death Knight

Indlæg  Skinkefisk Ons Jan 14, 2009 3:24 pm

Stort set alle dage er lidt af et vidt begreb så retter det lige hehe Very Happy men altså alle hverdage kan jeg raide efter klokken 17 og hvis jeg ikke kan melder jeg det til GL det er med 100% sikkerhed, jeg kan også raide Søndag Smile

Tror det var alt

Ellers skriv ingame Very Happy

Skinke is out ;P

Skinkefisk
Members
Members

Antal indlæg : 6
Tilmeldt : 14/01/09

Tilbage til toppen Go down

Death Knight Empty Sv: Death Knight

Indlæg  Ondskab Fre Jan 16, 2009 1:00 am

Hej Skinkefisk

/w mig lige i game så kan vi lige få os en snak Very Happy

Ondskab
Ondskab
Ondskab
Members
Members

Antal indlæg : 33
Tilmeldt : 01/12/08

Tilbage til toppen Go down

Death Knight Empty Sv: Death Knight

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum