Reversed
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hvordan man laver en application

5 deltagere

Go down

Hvordan man laver en application Empty Hvordan man laver en application

Indlæg  Admin Man Dec 01, 2008 9:37 am

Reversed er en dansk guild med focus på endgame raiding, men sætter samtidig fokus på en god tone i raidet og glade positive mennesker.
Lige nu leder vi hovedsageligt efter folk der er klar til 25 mands raiding på højt niveau. Og alderengrænsen for at joine er 16 år, 18+ år foretrækkes. Dog skal dette ikke afskrække dig da vi altid er åbne for nye folk hvis de gennem deres application og erfaringer kan overbevise os om at det lige netop er DIG vi mangler. Hvis du mener det lyder som noget for dig er du velkommen til at smide en application her på forummet.

Skriv din application her på forummet og guildmaster samt officerer hurtigst muligt tagen den op til vurdering, hvorefter du hurtigt vil få svar via mail eller in-game.

Skriv en forklaring om dig selv og din WoW karakter.


Feks:

Race.

Class.

Spec.

Er du interreseret i at respecce hvis raidet kræver det? (kun for hybrid classes)

Raid tilgængelighed.

Alder, e-mail.

In-game-nick

Armory link.

Om dig som person.

Om din char. Hvorfor det Spec?. Profssions?

Tidligere raid erfaring.

Hvorfor vil du gerne joine Reversed?

Hvad er dine forventninger til Reversed?

Hvad er dine eventuelle mål med Reversed?

Mvh. Reversed

Admin
Admin

Antal indlæg : 10
Tilmeldt : 01/12/08

http://reversed.wow3.info

Tilbage til toppen Go down

Hvordan man laver en application Empty tank, Death Knight

Indlæg  hippie Lør Jan 31, 2009 11:16 am

Race: der er jeg Orc

Class: der er jeg Death Knight

Spec: frost/ unholy = er tank

Raid tilgængelighed: jeg kan raide storset alle dage til ca kl.23.00

Alder: jeg er 16 år og jeg er dreng

In-game-nick: der hedder jeg hippiehopper

Armory link: der kan jeg ikke finde min mand, men hvis du vil/i vil se mit gear så kan vi bare lige mødes en dag

Om dig som person:jeg er vist en meget normal dreng går i skole og arbejder og spiller en del computer

Om din char. Hvorfor det Spec?. Profssions? : jeg er tank specc fordi jeg kan lide og take syndes det er kedeligt at dps og jeg har ikke nogen profssions,

Tidligere raid erfaring: jeg raider en del, jeg har downed noget af 10man naxxramas, har ikke været i den 25man. 10man The Obsidian Sanctun, 25man har jeg kun lavet på min priest. 10/25man Vault of Archacon har jeg downed,

Hvorfor vil du gerne joine Reversed: fordi jeg har været i den med min priest og syndes at den var mega fed og raide godt og havde et godt sammen hold og vil godt joine den fordi jeg var med i en anden raid guild hvor jeg ikke kom med, så håber på at kunne komme med i raid her, og få nogen beder ting til min Death Knight

Hvad er dine forventninger til Reversed: jeg forventer ikke rigtig noget for har set i kan det jeg forventer

Hvad er dine eventuelle mål med Reversed: mit mål med at joine er at få nogen nye venner og få noget beder gear og komme ud og raide lidt,

hippie
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvordan man laver en application Empty Sv: Hvordan man laver en application

Indlæg  Frensie Lør Jan 31, 2009 5:53 pm

Lol, undskyld. Men det er ikke det indlæg du skal lave en apply i. Very Happy
Frensie
Frensie
Members
Members

Antal indlæg : 21
Tilmeldt : 01/12/08
Geografisk sted : Næstved, Sjælland

Tilbage til toppen Go down

Hvordan man laver en application Empty Sv: Hvordan man laver en application

Indlæg  Xmilo Søn Feb 01, 2009 5:40 am

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Mazrigos&n=Hippiehopper < Armory link.. Gearet ser rimeligt lavt ud i forhold til vores nuværende progress status.
Men først synes jeg lige at du skal relocate din application før den bliver slettet, for det er ikke for smart at ligge den herinde..
Nå ja og når det er gjort vil jeg lige høre hvad din Priest hedder.. Go go
PS. Ondskab/Admin, bare slet alle replys i denne thread når du får tid Smile

Xmilo
Members
Members

Antal indlæg : 27
Tilmeldt : 04/12/08
Alder : 33
Geografisk sted : Vest Jylland Varde

Tilbage til toppen Go down

Hvordan man laver en application Empty Sv: Hvordan man laver en application

Indlæg  Argustus Fre Feb 20, 2009 3:28 pm

Opdateret

Argustus
Members
Members

Antal indlæg : 25
Tilmeldt : 02/12/08
Alder : 35
Geografisk sted : Nordjylland, Farsø.

Tilbage til toppen Go down

Hvordan man laver en application Empty vil gerne joine guilden :)

Indlæg  johnniD Søn Feb 22, 2009 4:21 am

Race: tauren

class: shaman

specc: elemental

ja jeg kan sagtens respecce hvis det er nødvendigt Smile


raid tilgægelighed: jeg kan raide alle dage til kl 24:00 hvis ikk jeg er på skole..

alder: jeg er 18 år Smile

in-game-nick: der hedder jeg Johnnid

armory link:
om dig som person: jeg arbejder og går på skole , men ellers bliver der bare gamet Very Happy

om din char. hvorfor det spec?. proffesions: jeg er elemental spec fordi det er blevet boostet sådan så shamans kan lave samme dps som alle andre clases, jeg er elemental fordi jeg sys det er fedt at lave meget skade Smile og jeg har ikk riftig nogen proffesions..

tidligere raid afaringer: jeg har taget naxx 10 ma og en del af den på hc. jeg har taget VOA 10/25 og OS 10/25 har lige været lidt i malygos, men ikk det helt vilde..
hvorfor vil du gerne joine reserved: jeg vil gerne med i reserved fordi jeg har mange irl venner der er med i den og så håber jeg på at komme med i en rimelig aktiv guild hvor man snakker godt til hinanden men sammetidig godt kan lave lidt sjov og sådan Smile

hvad er dine forventninger til reserved: jeg forventer en nice aktiv guild med en masse fine mennesker

hvad er dine mål med reserved: at lære mennesker at kende , få bedre gear, og self at komme ud og raide en hel del Smile

johnniD
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvordan man laver en application Empty Sv: Hvordan man laver en application

Indlæg  Xmilo Søn Feb 22, 2009 10:50 am

/facepalm
...

Xmilo
Members
Members

Antal indlæg : 27
Tilmeldt : 04/12/08
Alder : 33
Geografisk sted : Vest Jylland Varde

Tilbage til toppen Go down

Hvordan man laver en application Empty johnni din dør

Indlæg  limitles Søn Feb 22, 2009 11:26 am

for fanden da johnni man laver den et nyt topic. .... Laughing

limitles
Members
Members

Antal indlæg : 2
Tilmeldt : 11/01/09

Tilbage til toppen Go down

Hvordan man laver en application Empty Sv: Hvordan man laver en application

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum