Reversed
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Application

Go down

Application Empty Application

Indlæg  Qural Tirs Feb 17, 2009 3:55 am

Navn: Qural

Race: undead

Class: warrior

Spec: Fury

Alder irl: 16 år

Armory link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Mazrigos&n=Qural

Info om mig som person: Jeg hedder Martin og er somsagt 16 år gammel. Jeg bor i midtjylland i en by som hedder Viborg. Jeg er meget aktiv i wow. Jeg spiller hver dag og har en masse raid experience både fra wotlk og tbc.

Raid tilgængelighed: Jeg vil mene at min raid tilgængelighed er vel lige som de flestes. Jeg kommer når jeg har sagt jeg vil komme og raider fra start til slut.

Om min char, dens spec og professions: Jeg valgte at min warrior skulle være fury fordi jeg ville få det maximale ud af min warriors dps og det mente jeg at jeg ikke kunne med arms spec, og så valgte jeg også at specce fury fordi jeg var tank i tbc i en guild på stormreaver. Min warrior er Enchanter fordi jeg mente at Enchanter ville være godt for mig som tank siden jeg kunne enchante mit eget gear billigere og siden man også kan tjene en pæn sum penge på de fleste wep enchants ville det være relevant for mig som player.

Tidligere raiderfaring: Jeg raidede ikke i pre tbc fordi jeg ikke vidste wow var til den gang men, i Tbc raidede jeg alt fra kara til bt både på min warrior og min NE hunter på dragonmaw. Som sagt på min warrior tankede jeg i tbc og på min hunter siger det jo sig selv at jeg dps'ede. Jeg har taget alt 25 man obsidian, 25 naxx, 10 eoe, 10 man naxx og 10 man obsidian på min ally priest på dragonmaw. Dog har jeg kun klaret 11/15 bosser generelt i naxx og clearet obsidian og voa på min warrior indtild videre.

Hvorfor vil du gerne joine Reversed: Jeg vil gerne joine Reversed fordi jeg syntes, det lyder som en god guild og så syntes jeg at det går for langsomt i min gamle guild.

Hvad er dine forventninger til Reversed: Jeg har ikke rigtig nogle forventninger til Reversed ud og at guild membersne er søde og rare og vil tage godt imod mig hvis jeg kommer med. Eller bare er generelt søde over deres medmennesker.

Hvad er dine eventuelle mål med Reversed: Mine mål med Reversed er nok at få nogle gode timer med raiding, få et godt sammenhold til menneskerne i guildet og generelt bare at have det sjovt med World of warcraft.

Qural
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Application Empty Sv: Application

Indlæg  Argustus Tirs Feb 17, 2009 8:16 am

Som det ser ud pt har vi 3 aktive Fury warriors i guildet hvilket er mere end rigeligt
så må desværre takke nej i denne omgang.

Held og lykke fremover.

Argustus
Members
Members

Antal indlæg : 25
Tilmeldt : 02/12/08
Alder : 35
Geografisk sted : Nordjylland, Farsø.

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum