Reversed
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Vil joine reversed

2 deltagere

Go down

Vil joine reversed Empty Vil joine reversed

Indlæg  Holydama Fre Dec 05, 2008 1:54 pm

Race
Class: Jeg er Paladin.
Spec: Healer.
Raid tilgængelighed: Jeg kan raide Mandag, Onsdag, Torsdag, fredag og Lørdag. Det er de dage hvor jeg er tilgængelig til at raide.
Alder, e-mail: Min alder er 15, og jeg er moden af min alder. Min E-mail er "madrox_3@hotmail.com"
In-game-nick: Holydamage.

Tidligere raid erfaring: Jeg vil starte fra bunden af, jeg har raidet aq20, zg, mc, onyxia, og et par bosser i bwl. Burning crusade. Kara, za, gruul, maggy, ssc, tk, mh, par bosser i bt.

Hvorfor vil du gerne joine Reversed? Grunden til jeg vil joine "Reversed er at min ven irl ven joinede "Ecthor" så sagde og de manglede healers til 25man. Så tænkte jeg at jeg måtte apply til jer.

Hvad er dine forventninger til Reversed? Jeg håber i tager det seriøst, og ikke bare går i raid for sjov og har tænkt sig at slacke. Så vil jeg selvfølgelig også gerne spille med nogle venlige spillere, det gør mig mere til freds, og gør mig i bedere humør når jeg raider, så klarer jeg det også somreglt bedere i raids.

Hvad er dine eventuelle mål med Reversed? Jeg håber, at jeg vil få meget ud af det her guild hvis jeg bliver accepted. Så mine eventuelle mål er at, vil opnå næsten alle raids i wotlk.

Holydama
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vil joine reversed Empty Sv: Vil joine reversed

Indlæg  Giefmoredpsplz Lør Dec 06, 2008 4:16 pm

Det er altid dejligt med noget healing Wink

o.K app. Du kunne måske godt have brugt 5min mere på den.

Men held og lykke Smile

// Sakoz

Giefmoredpsplz
Members
Members

Antal indlæg : 11
Tilmeldt : 05/12/08

Tilbage til toppen Go down

Vil joine reversed Empty Sv: Vil joine reversed

Indlæg  Ondskab Man Dec 08, 2008 9:02 am

Hej Holydamage.

Da du ikke overholder aldersgrænsen og vi har 2 aktive holy pallys må vi desværre takke nej tak.
Held og lykke i wotlk og tak for din ansøgning.

Mvh Ondskab.
Ondskab
Ondskab
Members
Members

Antal indlæg : 33
Tilmeldt : 01/12/08

Tilbage til toppen Go down

Vil joine reversed Empty Sv: Vil joine reversed

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum