Reversed
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Apply Til Guild Join

Go down

Apply Til Guild Join Empty Apply Til Guild Join

Indlæg  Boiin Tirs Mar 24, 2009 6:04 pm

Race. Tauren

Class.Death Knight

Spec. 17/0/54. Blood/Unholy

Er du interreseret i at respecce hvis raidet kræver det? (kun for hybrid classes)

Raid tilgængelighed.ja klart altid Smile

Alder, e-mail. 16 år Dreng. Andersen_92@live.dk

In-game-nick. Boiin

Armory link.

Om dig som person. hedder jimmi kommer fra nordjyllan, by Aars, spiller en del computer og kan raid til kl 02:00-03:00 hvis nødvendig, og kan næsten alle dage untagen Tirsdag og torsdag fodbold kl 19:00 til 20:30, men ellers kan jeg hverdag.

Om din char. Hvorfor det Spec?. Profssions? fandt det spec som nice til at dps med ingen profs, endnu

Tidligere raid erfaring.i TBC fik clearet alt undtagen SWP, og wolk 10/25 OBS clear, 10/25 VOA clear, 10 EOE clear, 10 Naxx mangler 4 horseman og kel og sarth
Hvorfor vil du gerne joine Reversed? vil gerne have et godt raid guild så jeg kan få noget gear og hjælpe folk hvis behøver,

Hvad er dine forventninger til Reversed?Håber det er et godt guild med flink members, og endnu mere godt at det er DK's only gør det bare bedre, og at jeg kan komme med i raids osv og hjælpe andre members

Hvad er dine eventuelle mål med Reversed? få noget godt gear og komme med i mange raids.

Boiin
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Apply Til Guild Join Empty Slack

Indlæg  Slack Tors Mar 26, 2009 7:56 am

Slackers

Slack
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum