Reversed
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Apply DK - Dps

4 deltagere

Go down

Hvor god var apply'en

Apply DK - Dps I_vote_lcap29%Apply DK - Dps I_vote_rcap 29% 
[ 2 ]
Apply DK - Dps I_vote_lcap0%Apply DK - Dps I_vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Apply DK - Dps I_vote_lcap29%Apply DK - Dps I_vote_rcap 29% 
[ 2 ]
Apply DK - Dps I_vote_lcap29%Apply DK - Dps I_vote_rcap 29% 
[ 2 ]
Apply DK - Dps I_vote_lcap13%Apply DK - Dps I_vote_rcap 13% 
[ 1 ]
 
Totale stemmer : 7
 
 

Apply DK - Dps Empty Apply DK - Dps

Indlæg  Rexamain Man Feb 23, 2009 9:15 am

Race: Blood Elf

Class: Death Knight

Spec: Unholy/Blood ville ikke have have noget imod at respecce, hvis det var nødvendigt.

Er du interreseret i at respecce hvis raidet kræver det? (kun for hybrid classes) ^^Ja

Raid tilgængelighed: Jeg kan Raide stort set hele ugen til 23:30 (I weekenden hele natten)

Alder, e-mail: Jeg er 16 år gammel, snart 17 d. 19 marts. - Emil.jensen@hotmail.com

In-game-nick: Zareex

Armory link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Mazrigos&n=Zareex - ikke det bedste gear lige pt. men det kan jo forbedres med en aktiv, Raid guild.

Om dig som person: Jeg er som sagt 16 år gammel, jeg elsker at spiller WoW og har spillet det i snart 3 år, jeg spiller det meget! tit med min irl - ven Frensie, fra guilden. jeg er humorristisk og elsker at snakke med andre og med nye mennesker, hvilket jeg selv synes jeg er god til. Jeg er ikke bange for at sige min egen mening frem. In game prøver jeg, at gøre meget ud af hvordan min mand ser ud, selvfølgelig er gearets efekt det vigtigste.

Om din char. Hvorfor det Spec?. Profssions? Jeg har valgt Unholy/Blood fordi jeg elsker at gøre meget skade. Har også snakket med Skinkefisk om det, og han sagde at det var et rigtig godt spec. jeg har dog prøvet at tanke, så der har jeg også en smule erfaring. Men jeg føler mig bedste tilpas som Dps'er. Som Profession har jeg valgt herbalism som min første profession, da jeg mener jeg kan indbringe mange penge med den profession. Senere hen vil jeg lvl Enchanting eller Blacksmithing, er dog godt igang med at lvl. Enchanting på min Warlock.

Tidligere raid erfaring: lige pt. er jeg i en guild ved navn "Templars of the unholy" hvor vi har cleared Naxx 10 og Naxx 25 (Jeg nåede dog ikke at have fornøjelsen af at downe kehl' thuzad, da det var omkring klokken 00:00 de downede ham, hvor jeg selvfølgelig sov. men var dog med til det meste). Jeg nåede at raide Karazhan, Gruul, Zul' Aman og Sunwell med min Warrior, et par måneder inden WotLK ramte gaderne, men jeg vil stadig sige jeg ikke har den største Raid erfaring. WotLK: I WotLK har jeg raidet VoA 25, VoA 10, OS 10, OS 25 og det meste af Naxx 25.

Hvorfor vil du gerne joine Reversed: Jeg vil gerne joine Reversed fordi det lyder som en rigtig hyggelig og sjov raiding guild. Også er den jo dansk, hvilket er et stort plus for mig da jeg ikke lige er den bedst engelsk talende. Jeg har en irl - ven Frensie som jeg snakker med hver dag, (går på samme skole) og han har snakket om den og har da set jer raide nogle gange, og det virker som en rigtig aktiv og hyggelig guild, hvor alle kan snakke sammen, og i har Vent hvilket er en kæmpe fordel både for Raid, men også for sammenholdet i guilden. Og det er præcis den slags jeg leder efter. Jeg har dog ikke det bedste gear i forhold til andre fra guilden, men det sidste epic's kunne jo skaffes ved hjælp af en aktiv guild. Hvilket også er hyggeligere og sjovere, med en dansk guild.

Hvad er dine forventninger til Reversed: Mine forventninger til Reversed er at jeg engang imellem kommer med i raids, og at der er en god tone mellem members og officers. Ellers har jeg ikke rigtig nogle forventninger, men jeg håber meget på at få bedre gear, en masse ny viden, og mange in-game venner jeg kan dele min viden med.

Hvad er dine eventuelle mål med Reversed: Mine eventuelle mål med Reversed er at få raidet Naxx, OS og Malygos før næste patch kommer, så jeg er mere inde i det. også få bedre gear, og en masse viden.

Ps. Jeg har en alt ved navn Kroorn den er lv. 72 Warr, som jeg sjældent spiller på, men det sker da engang imellem.
Håber meget i vil kigge lidt på min apply, og give mig et fornuftigt svar. Jeg har nemlig længe ledt efter en Dansk Raid guild for mig. Håber jeg kan komme på Trial.

Mvh. Zareex (Emil Jensen)

Apply DK - Dps My.php?image=unavngivet

Rexamain
Members
Members

Antal indlæg : 1
Tilmeldt : 25/01/09

Tilbage til toppen Go down

Apply DK - Dps Empty Sv: Apply DK - Dps

Indlæg  Frensie Man Feb 23, 2009 9:21 am

Achievements, please? Very Happy


Sidst rettet af Zéatorix Man Feb 23, 2009 10:46 am, rettet 1 gang
Frensie
Frensie
Members
Members

Antal indlæg : 21
Tilmeldt : 01/12/08
Geografisk sted : Næstved, Sjælland

Tilbage til toppen Go down

Apply DK - Dps Empty Sv: Apply DK - Dps

Indlæg  Xmilo Man Feb 23, 2009 10:21 am

Zéatorix skrev:Bla. bla. bla - hvis du nåede at raide Sunwell med din Warrior vil vi gerne lige se link til achievement.. Very Happy
Godt du lige kan stikke din ven hva? Very Happy
(Går ud fra at det er Kroorn din alt warrior du har spillet på I TBC) Men du har ingen Achievements fra TBC, udover Ramparts, så derfor finder jeg det meget svært at tro at du raidede Kara, Gruul, ZA og Sunwell i TBC.. Det er ikke pisse fedt at lyve om den slags på sin application og specielt ikke nu når man bliver busted ligemeget hvad.. Desuden er det også usandsynligt at du er sprunget fra ZA til SWP uden at clear noget af det andet..
Nej tak herfra.. God application, men overdrevet dumt at du lyver om raid erfaring.. Og så mangler vi absolut ingen Death Knights atm..

Xmilo
Members
Members

Antal indlæg : 27
Tilmeldt : 04/12/08
Alder : 33
Geografisk sted : Vest Jylland Varde

Tilbage til toppen Go down

Apply DK - Dps Empty Sv: Apply DK - Dps

Indlæg  Frensie Man Feb 23, 2009 10:47 am

Xmilo skrev:
Zéatorix skrev:Bla. bla. bla - hvis du nåede at raide Sunwell med din Warrior vil vi gerne lige se link til achievement.. Very Happy
Godt du lige kan stikke din ven hva? Very Happy
(Går ud fra at det er Kroorn din alt warrior du har spillet på I TBC) Men du har ingen Achievements fra TBC, udover Ramparts, så derfor finder jeg det meget svært at tro at du raidede Kara, Gruul, ZA og Sunwell i TBC.. Det er ikke pisse fedt at lyve om den slags på sin application og specielt ikke nu når man bliver busted ligemeget hvad.. Desuden er det også usandsynligt at du er sprunget fra ZA til SWP uden at clear noget af det andet..
Nej tak herfra.. God application, men overdrevet dumt at du lyver om raid erfaring.. Og så mangler vi absolut ingen Death Knights atm..

Han kan ta' det. Very Happy
Frensie
Frensie
Members
Members

Antal indlæg : 21
Tilmeldt : 01/12/08
Geografisk sted : Næstved, Sjælland

Tilbage til toppen Go down

Apply DK - Dps Empty Sv: Apply DK - Dps

Indlæg  Ondskab Fre Feb 27, 2009 12:14 am

Hej Emil

Som det ser ud nu søger ikke rigtig flere DK´s med mindre vi får en application fra en næsten full wotlk exp gut. så jeg må desvære takke nej tak.
Held og lykke i wotlk og tak for din ansøgning.

Ondskab
Ondskab
Ondskab
Members
Members

Antal indlæg : 33
Tilmeldt : 01/12/08

Tilbage til toppen Go down

Apply DK - Dps Empty Sv: Apply DK - Dps

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum