Reversed
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ZyDy vil gerne heale jer i noget 25 mans raid

2 deltagere

Go down

ZyDy vil gerne heale jer i noget 25 mans raid Empty ZyDy vil gerne heale jer i noget 25 mans raid

Indlæg  zydy Tirs Mar 17, 2009 11:38 am

Race. Undead

Class. Priest

Spec. Holy

Jo vil da gerne respecce når dual spec kommer Razz, men håber da på at være holy så meget så muligt, har også næsten kun holy gear

Raid tilgængelighed. Som minimum 2 hverdage altså fra mandag til torsdag. Har hørt at det også er jeres raiddage, altså mandag og torsdag, hvis jeg ikke tager helt fejl

Alder, e-mail. 21, lars_arnth@hotmail.com

In-game-nick Zydyschar

Armory link. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Mazrigos&n=Zydyschar

Om dig som person. Tjo vil nødig prale, men jeg er da moden. Fortrækker at wipe med modne folk, end at høre på folk der tror de er pisse gode.

Om din char. Hvorfor det Spec?. Profssions? tjo havde en warlock engang, men så ville jeg hellere heale og det har jerg gjort lige siden. Kan godt lide at have ansvaret for om folk dør (og det gør de ikke Very Happy)

Tidligere raid erfaring. raidede kara og grull, men startede først rigtigt på lvl 80, mangler at downe malygos på heroic

Hvorfor vil du gerne joine Reversed? fordi jeg har en del irl venner her inde

Hvad er dine forventninger til Reversed? Progress, og imødekommen- og modenhed, og selvfølgelig en plads i raidet.

Hvad er dine eventuelle mål med Reversed? At hygge i /g chat og smadre alle kommende raid bosser.

Mvh. ZyDys character!

zydy
Members
Members

Antal indlæg : 2
Tilmeldt : 07/03/09

Tilbage til toppen Go down

ZyDy vil gerne heale jer i noget 25 mans raid Empty Sv: ZyDy vil gerne heale jer i noget 25 mans raid

Indlæg  Naashu Tirs Mar 17, 2009 11:54 am

Det ser fornuftigt ud både gear mæssigt og din alder taler også din sag, kontakt mig ingame

Dusith

Naashu
Members
Members

Antal indlæg : 15
Tilmeldt : 28/01/09

Tilbage til toppen Go down

ZyDy vil gerne heale jer i noget 25 mans raid Empty Super

Indlæg  zydy Tirs Mar 17, 2009 12:50 pm

Det var sku et hurtigt svar.. Det kan vi li'!

Jamen du er jo ikke online :'(

Ej okay skal nok vente Smile

See you soon

zydy
Members
Members

Antal indlæg : 2
Tilmeldt : 07/03/09

Tilbage til toppen Go down

ZyDy vil gerne heale jer i noget 25 mans raid Empty Sv: ZyDy vil gerne heale jer i noget 25 mans raid

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum