Reversed
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Troll mage

Go down

Troll mage Empty Troll mage

Indlæg  Dudewth Tirs Mar 03, 2009 9:36 am

Race. Troll

Class. Mage

Spec. 0/53/18

Er du interreseret i at respecce hvis raidet kræver det? ja selvfølgelig hvis det er bedre med et nyt specc til en boss

Raid tilgængelighed. Næsten hele dagen, 16-00.00

Alder, e-mail. 16, rasmus_sloth_11@hotmail.com

In-game-nick. Dude eller dudewth

Armory link.

Om dig som person. Jeg hedder rasmus, 16 år spiller næsten hele tiden, jeg går til fodbold og i skole. Kommer fra randers i jylland

Om din char. Hvorfor det Spec?. frost/fire det bedste specc til pve, det er det specc der gir mest dmg.

Tidligere raid erfaring. Cleared fuld naxx 10/25, kender tacts til maly men aldrig nakket den

Hvorfor vil du gerne joine Reversed? Fordi den er dansk og kender nogle få danskere på serveren måske er de i den, og det er nemmere at snakke dansk og mangler nogle danskere at snakke med og gi nogle jokes;D

Hvad er dine forventninger til Reversed? At få nogle venner, og få noget fun

Hvad er dine eventuelle mål med Reversed? Dræbe malygos, og når den nye patch kommer så vi kan clear ulduar.

Hvis jeg ikke er på min mage(dudewth) er jeg på min pala(brosloth) og jeg kan bruge alle slags vt til raids.

Jeg har alchemy og herb så jeg vil altid ha pots og i kan bare give mig mats så laver jeg free pots ;D

Dudewth
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Troll mage Empty Sv: Troll mage

Indlæg  Dusith Tors Mar 05, 2009 6:12 am

Kontakt mig ingame til en snak

Dusith

Dusith
Members
Members

Antal indlæg : 13
Tilmeldt : 31/01/09

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum