Reversed
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Paladin Apply

Go down

Paladin Apply Empty Paladin Apply

Indlæg  Taxa - H Lør Jan 24, 2009 10:38 am

Race - Female bloodelf
Class - Paladin
Spec - Holy
Raid tilgængelighed - jeg kan raide alle weekends stort set, fredag til søndag. men man-tors kan jeg kun raide til kl. 22.00 eller overhoved ikke. men eller har jeg haft Exp. med alle raids untagen EoE, men dov kan jeg stadig tacs osv.

Alder, e-mail - jeg er 15år min E-mail er "The_evil_cakeman_@hotmail.com
In-game-nick - Taxa
Armory link -
Om dig som person - jeg er veld en meget normal person går i skole og arbejder, eller bare spiller en del computer.
Hvorfor tog jeg er pala? ja fordi at de gang jeg tog den trode jeg at den var en slags caster -.-" men det blev der så hurtigt lavet om på... så lvlede jeg den aligeveld og så blev jeg healer fordi at de andre specc´s var sku for kedelige. men jeg har dog noget godt retri gear vis det VIRKELIG er et must. Smile

Mine forvændringer? at bliver bedre og bedre gearet. for et godt sammen hold. og håber self ikke at det er en total failing guild som bare gå op i røg. men jeg vil virkeligt gerne være en active raider some jeg har været i de andre guild jeg ahr været med i.
håber "We reach the toP"

Vent? jeg har også Vt instalert "mix" så jeg kører på alle Vt´s

Taxa - H
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Paladin Apply Empty Sv: Paladin Apply

Indlæg  Ondskab Lør Jan 24, 2009 11:04 am

Hej Taxa

Hårdt og kort, nej tak. Held og lykke i wotlk og tak for din ansøgning.

Ondskab.
Ondskab
Ondskab
Members
Members

Antal indlæg : 33
Tilmeldt : 01/12/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum