Reversed
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Recruitment

4 deltagere

Go down

Recruitment Empty Recruitment

Indlæg  Missline Lør Dec 06, 2008 9:24 am

Navn IRL: Martin Haaning
By: København
Alder: 32
Toon: Missline
Race: Undead
Spec: Holy - se Armory link længere nede
Level: 80
Class: Priest
E-mail. Well den kan I få hvis jeg bliver optaget. Vil ikke have den offentlig her.
Professions: Enchanting og Tailoring. Begge er på ca. 415 i øjeblikket. Arbejder på især at få Tailoring op så jeg kan få noget epic den vej igennem

Armory link: Kan ikke få skidtet til at fungere - søg Missline på armory og se

Alts: Lvl 70 Rogue (spexi) og LVL 70 Lock (Ghoster). Min Rogue blev før WotLK anvendt til PvP. Locken startede jeg for at hjælpe kæresten med at blive lvl 70. På nuværende tidspunkt har jeg ingen forventninger om at lvl disse chars til 80.

Tidligere raid erfaring:
I TBC: Kara, Gruul, Maghteridon SSC (ikke sidste boss), The Eye (ikke sidste boss), Mount Hyjal (Rage Winterchill, Anetheron og Kaz'rogal). Før TBC: ZG og MC - dog ikke med denne char.

Tidligere guild:
core - kort tid inden WotLk gik guildet i opløsning.

Hvorfor joine Reversed?
Mit tidligere guild core var et nordisk guild, men hovedsageligt Nordmænd. Så alt i VT foregik på Norsk. Så kunne godt tænke mig at joine et dansk guild.

Hvad er dine forventninger til Reversed?
Mine forventninger til Reversed er ikke anderledes en mine forventninger til andre guilds. Jeg forventer at der i guilden er en venskabelig tone, hvor folk taler pænt til hinanden. Samtidig forventer jeg at folk i guildet opfører sig som voksne mennesker og ikke går emo over et eller andet banalt.

Jeg forventer at der er god raid progress samt at folk møder til tiden og er forberedte når der raids. Jeg er ikke en hard-core raider der kan - eller vil - raide hver aften. Der er også familien at tænke på. Men er villig og vandt til at raide ca. 3 gange om ugen. Jeg kan raide fra ca. 18/19 - 23 på hverdagsaftener. Self senere i weekenden.

Går ud fra at guildet har en VT server der anvendes til raids. Samtidig at der på sigt bliver anvendt dkp-system til distribution af gear.

Hvad er dine eventuelle mål med Reversed?
Målet med Reveresed er at have det hyggeligt og få set så meget content som muligt - og selvfølgelig få noget bedre gear og hjælpe andre til at få det.


Hvis officers har andre spørgsmål skal de være velkommen til at fange mig ingame.

FOR THE HORDE.

/Martin

Missline
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Recruitment Empty Sv: Recruitment

Indlæg  Giefmoredpsplz Lør Dec 06, 2008 4:09 pm

Fin application.

Din attitude, samt pre raid exp lyder til at være iorden. Deraf for du min vote Wink



// Sakoz

Giefmoredpsplz
Members
Members

Antal indlæg : 11
Tilmeldt : 05/12/08

Tilbage til toppen Go down

Recruitment Empty Rammstein

Indlæg  Rammstein Lør Dec 06, 2008 11:38 pm

Velkommen Missline..

du har jo joinet guildet og har bevidst du kan din class

håber på et godt ven skab i Guildet

Rammstein
Members
Members

Antal indlæg : 4
Tilmeldt : 06/12/08

Tilbage til toppen Go down

Recruitment Empty Sv: Recruitment

Indlæg  Ondskab Man Dec 08, 2008 9:43 am

Hej missline

Tak for din ansøning og velkommen i Reversed

Mvh Ondskab.
Ondskab
Ondskab
Members
Members

Antal indlæg : 33
Tilmeldt : 01/12/08

Tilbage til toppen Go down

Recruitment Empty Re: Recruitment

Indlæg  Frensie Ons Dec 10, 2008 7:34 am

Rigtig god application Missline.
Og ja du er jo optaget så, tillykke fra mig af! Very Happy
Frensie
Frensie
Members
Members

Antal indlæg : 21
Tilmeldt : 01/12/08
Geografisk sted : Næstved, Sjælland

Tilbage til toppen Go down

Recruitment Empty Sv: Recruitment

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum