Reversed
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Ansøgning 80 Priest

Go down

Ansøgning 80 Priest Empty Ansøgning 80 Priest

Indlæg  Ederjohn Tors Feb 26, 2009 12:04 pm

Race. Undead

Class. Priest

Spec. Shadow (13/0/58)

Er du interreseret i at respecce hvis raidet kræver det? (kun for hybrid classes) Ja, jeg er altid villig til at respec hvis det kræves.

Raid tilgængelighed. Jeg kan raid næsten alle dage. Tidspunkterne er næsten ligemeget. Dog har jeg en anden character der er i Imperial Legion, og vores raids dage er torsdag og søndag pt. Og mandag har jeg arbejde til 19.15.

Alder, e-mail. Jeg er 18 år, dreng!

In-game-nick. Ederjohn , (har heddet Mpew tilbage fra pre tbc, og tbc.)

Armory link.

Om dig som person. Jeg er 18år, går på gymnasiet på 3 årgang, Jeg arbejder en enkelt gang i ugen, og nogen gange en weekend ud. Jeg bruger meget tid på WoW, og ellers feste med vennerne i weekenderne.

Om din char. Hvorfor det Spec?. Profssions? Min character har stået inactive i længere tid fordi jeg blev træt af ham en periode, og så levede jeg en mage i stedet for (iceblockbabz i Imperial Legion), som jeg spiller på. Jeg har besluttet mig for at spille lidt på ham igen, så derfor har jeg levet ham i 80, og forsøger nu at farme lidt gear, og så join et guild. Han er shadow lige nu, da jeg bedst kan lide og dps og tosse rundt indtil videre. Men med tiden tror jeg han bliver healer igen, dog kræves noget andet gear. Han har Tailoring og Enchanting i professioner. Han har haft det alle dage næsten, så jeg tror mest det er pga. at jeg kan craft noget gear til mig selv vha. tailoring, og enchanting kan jeg disenchant som giver lige G i stedet for at sælge items til vendor, og enchant mit eget gear som spare mig mange G.

Tidligere raid erfaring. Jeg har haft mest erfaring som healer i, MC, AQ20, Onyxia, Karazhan, Gruul, TK. Som shadow spec har jeg ikke lavet så meget, dog har jeg været i VoA25, hvor jeg lå med ~2300 dps, med blåt lorte gear, og i et enkelt naxx25 raid hvor jeg også selv ville mene at jeg gjorde det godt.

Jeg har på min mage, cleared alle content i WOTLK , naxx 10, naxx 25, Voa 10, VoA 25, OS 10, OS 25, Maly 10, Maly 25, OS 2drakes up.

Hvorfor vil du gerne joine Reversed? Reversed lyder som et godt guild med progress, og så er i jo et Dansk guild cheers

Hvad er dine forventninger til Reversed? Jeg forventer det er et venligt guild, god progress og alle er focus til raids. Man er klar til tiden, med pots, flask, repaired og hvad der behøves. Man som sagt er venlige, og vil hjælpe hinanden.

Hvad er dine eventuelle mål med Reversed? Jeg håber på et godt progress som sagt, jeg vil hjælpe til at få cleared det hele, og ellers lærer nogen nye ingame venner at kende, og have det sjovt.

Ederjohn
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ansøgning 80 Priest Empty Sv: Ansøgning 80 Priest

Indlæg  Ondskab Fre Feb 27, 2009 12:30 am

Hej Ederjohn

Raid tilgængelighed. Jeg kan raid næsten alle dage. Tidspunkterne er næsten ligemeget. Dog har jeg en anden character der er i Imperial Legion, og vores raids dage er torsdag og søndag pt. Og mandag har jeg arbejde til 19.15.

De faste raid-dage er som følger;
Søndag(19-23), Mandag(19-23) og Torsdag(19-23)
Og det forventes at man møder op 2/3 gange, og derfor tror jeg lige du skal overveje hvad du vil igen. Razz

Ondskab.
Ondskab
Ondskab
Members
Members

Antal indlæg : 33
Tilmeldt : 01/12/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum