Swifthwind - Retribution Paladin.

Go down

Swifthwind - Retribution Paladin.

Indlæg  Swifthwind on Man jan 12, 2009 12:40 pm

Hej alle sammen.

irl info.
Hey, jeg hedder Ronnie og er atm 16, jeg er en stabil paladin player, tho vores net er rimelig fucked atm, vi har dansk bredbånd og det er RET SÅ USTABILT, jeg har ingen arbejde, og kan raide stortset alle dage fra 19:00 ca. til lorte sent hvis nødvendigt Wink

I TBC spillede jeg også Paladin og lidt druid, men mest paladin;). og Jeg clearede alt i tbc undtagen de sidste 3 bosses i TBC.

Lidt om mig i WOTLK.
Jeg har ikke den vilde exp i wotlk, ikke engang full naxx 10 man, men det er så dels p.g.a mit internet, og også fordi jeg var meget i tvivl om om jeg skulle spille Death Knight eller Paladin, men jeg er kommet frem til at det bliver paladin Wink. Men jeg kan tacs og alt fiset,

Lidt om mig ingame.
Name: Swifthwind
Race: Blood Elf (Female rawr')
Class: Paladin
Spec: 0 / 10 / 61 (Retribution atm, men jeg har også holy + prot gear, def. capped i prot gear, og et par epics i holy)

Armory Link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Mazrigos&n=Swifthwind

Hvorfor vil du gerne joine Reversed?
Fordi jeg har været med jer før og det er en rigtig fed guild og i har en rimelig god progress, så som sapp+kel iaften;).

Hvad er dine forventninger til Reversed?
Det eneste jeg forventer er at der er en god stemning og self også at folk ved lidt om hvad de laver.

Hvad er dine eventuelle mål med Reversed?
At vi har det godt sammen, og at vi kan tingene, progress er fin så det skulle ikke være noget problem,

Hvad kan du gi os ?
En aktiv person ville jeg mene, især når nettet kommer op igen, og en god paladin der kan finde ud af at spille, og en person som kan tåle sjov og er med på lidt af hvert Smile

I kan bare /w mig ingame ellers sidder jeg på jeres VT det meste af dagen anyway Razz.

Swifthwind
Members
Members

Antal indlæg : 1

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: Swifthwind - Retribution Paladin.

Indlæg  Ondskab on Tirs jan 13, 2009 2:09 am

Hej Ronnie

Er på i aften så kan vi lige tage en snak på Vt. Smile

Ondskab.
Ondskab