Reversed
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Death Knight søger guild

Go down

Death Knight søger guild Empty Death Knight søger guild

Indlæg  Mulldyr Søn Dec 21, 2008 10:47 am

1) Jeg er Undead
2) Jeg er Death Knight
3) Jeg er Blood
4) Jeg er ikke den bedste DPS, dels fordi jeg lige er kommet i lvl 80, men er meget aktiv
5) Jeg er 16 og min e-mail er: Jummeren@hotmail.com
6) çõÐ (undskyld det er lidt svært at skrive Wink. E-mail mig hvis i vil have mig til at skrive til jer
7 (ved godt jeg ikke har særligt godt gear)
Cool Jeg er (for det meste) glad, ikke sikkert mine venner siger det samme Wink. Jeg er social, og jeg får hurtigt nye venner Razz
9) Jeg valgte Blood fordi jeg selv syntes det var et godt spec med god dmg/dps og self heal. Jeg er miner og skinner dog ikke i særligt højt lvl
10) Har ikke meget raid erfaring da jeg kun nåede at være 70 i to dage, og det her er min første char i lvl 80, og som sagt er jeg lige kommet i lvl 80
11) Jeg vil gerne med, fordi jeg mangler en guild. Jeg vælger en PvE, fordi jeg synes PvP er kedeligt Razz. Min ven Azuraxi er med, men det var dog Ondskab der opfordrode mig til at lave en app Very Happy
12) Jeg vil selfølgelig gerne hjælpe guilden og personerne i guilden. Jeg tænker lidt på at specce til tank, fordi jeg synes der er for lidt tanks. Jeg speccer dog først når jeg får noget bedre gear, som jeg håber I kan hjælpe mig med at få Smile

Tak for den tid i må have brugt på at læse min app, og jeg håber, jeg kan kommer med Smile
Bedste hilsner Anton

Mulldyr
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Death Knight søger guild Empty Re: DEATH KNIGHT SØGER GUILD

Indlæg  Mulldyr Søn Dec 21, 2008 11:53 am


Mulldyr
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Death Knight søger guild Empty Re: Re: DEATH KNIGHT SØGER GUILD

Indlæg  Mulldyr Søn Dec 21, 2008 11:54 am

Undskyld, men jeg kan ikke lægge mit armory link ind :S ved ikke hvorfor. Ellers er det bare mig der ikke kan se det Razz

Mulldyr
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Death Knight søger guild Empty Sv: Death Knight søger guild

Indlæg  Korfax Søn Dec 21, 2008 5:34 pm

Grundet manglende erfaring og gear må jeg på nuværende tidspunkt afvise din application.. Sorry..

Korfax
Members
Members

Antal indlæg : 8
Tilmeldt : 01/12/08
Alder : 34
Geografisk sted : Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Death Knight søger guild Empty Sv: Death Knight søger guild

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum